Revista punt7: recuperem la revista de l’institut!

Al llarg del curs 2021-22 l’institut Anton Busquets i Punset de Sant Hilari Sacalm treballarà en la revista Punt 7 on hi trobareu diferents seccions: passatemps i Buzón Inquieto, entrevistes, natura i racó literari.

Passatemps i Buzón Inquieto:

Degut a la implicació de Bakr El Asri, Roger Duran i Nil Carreras en l’apartat de safareig tenim a l’institut  un “Buzón Inquieto”, en la que els alumnes hi posen les seves reflexions sobre qualsevol tema o vivències personals que vulguin compartir amb tothom de manera anònima o amb un pseudònim. Llavors se’n fan ressò a la pàgina web de la Revista.

A l’apartat de passatemps, cada mes hi pengem diferentes activitats d’entreteniment com: Sopes de lletres, Sudokus, Laberints i alguns mots encreuats.

Racó literari:

Gràcies a la Margot Soler, Helga Garcia i Oumaima Akif alumnes de 3r, en aquesta secció, podeu trobar petites biografies d’autors i autores. Diversos escrits de diferents temàtiques on podreu gaudir d’una lectura lleugera. Finalment i gràcies a l’ajuda de tots els alumnes, han dut a terme un apartat de recomanacions de llibres, en el qual podeu trobar-ne de tots els estils i categories.

Espai Natura:

És un espai creat per la Berta Fernandez, Naira Jimenez i Aina Roura. Reservat a la descripció de rutes en bici o a peu amb la intenció de divulgar coneixement sobre l’entorn natural de Sant Hilari Sacalm. Tanmateix ens servirà com espai per denunciar totes aquelles accions que malmeten el medi ambient.

Espai Entrevista:

Gràcies a la participació de  d’en David Miclea, Jan Obiols i Biel Recasens podrem gaudir de l’apartat de l’entrevista. Podeu trobar entrevistes sobre persones que ens interessen de l’institut. Podeu trobar diverses entrevistes, com per exemple , una entrevista a la Judit Rovira tutora de 3r A, especialitzada en ciències i runner dels Isards Teams. També l’entrevista de l’Abdul Razak jugador del Girona Futbol Club categoría Infantil.