Mireia Recasens i Eloi Soler guanyen els Premis Fòrum de Recerca 2023

Dimarts 12 de desembre es va celebrar el lliurament dels Premis Fòrum de Recerca. En l’acte, que es va dur a terme a la sala Noble, es va reconèixer la tasca de recerca de l’alumnat de 2n de batxillerat del centre i especialment la dels cinc finalistes: la Ivet Flores, la Joana Gallart, l’Abril Ramon, la Mireia Recasens i l’Eloi Soler.

L’acte, organitzat per l’ajuntament de Sant Hilari Sacalm i l’institut Anton Busquets i Punset, va comptar amb la participació d’alumnat de 1r d’ESO que, d’una banda, van llegir alguns microcontes escrits per ells mateixos en l’assignatura de comunicació i, de l’altra, van presentar l’experiència científica “Llençar la pedra i amagar el CO2”.

Finalment, es van endur el premi la Mireia Recasens Corominas, amb el treball “Comparació de la pressió arterial en persones sedentàries i esportistes” i l’Eloi Soler Redondo amb “Estudi de la viabilitat de la recuperació d’energia en vehicles elèctrics. La suspensió regenerativa”. La Mireia i l’Eloi participaran en la Mostra de Treballs de Recerca de la Selva interior que es farà el 6 d’abril a Anglès.

Enhorabona als guanyadors i a les finalistes!

Veure totes les fotos aquí.