Lliurament de premis del Concurs de Lectura

El passat mes de març l’Ikram Bourdarja, la Salma Roktouti, l’Abril Ramon, la Jana Medina i la Jana Miralpeix varen participar en la primera fase del XVII Certamen de Lectura en Veu Alta. L’organització va donar a conèixer amb poc temps d’antelació els textos que calia recitar, i les alumnes van preparar la lectura amb molta dedicació. Com que enguany el concurs se celebra de manera telemàtica, des del Departament de Llengües es va gravar un vídeo per a cada categoria (1r cicle d’ESO, 2n cicle d’ESO i aula d’acollida). Les alumnes de 2n cicle van classificar-se per la final territorial, que es decidirà el 15 de juny.

Fa uns dies totes les participants del nostre centre han rebut, a manera d’obsequi, un diploma i un llibre.

L’enhorabona a totes!