Lliurament de diplomes del programa Tu a Tu

Els alumnes de tercer d’ESO que han participat en el Servei Comunitari d’Internet Segura van rebre ahir els diplomes del programa Tu a Tu dels Mossos d’Esquadra.

Durant aquest curs els nois i noies han realitzar una formació amb la col·laboració d’agents del cos de Mossos d’Esquadra i, posteriorment, han realitzat uns tallers amb alumnat de cicle superior de l’Escola Guilleries.

El Servei Comunitari esdevé així un programa per la contextualització dels aprenentatges fets a l’aula, que permet a més a més crear xarxa educativa dins del municipi.

Molt bona feina!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *