Final del concurs de lectura en veu alta 2019-2020

El passat dijous 5 de desembre es va celebrar a l’institut la prova classificatòria per als quarts de finals del XVI Concurs de Lectura en Veu Alta que tindrà lloc a Santa Coloma de Farners el 19 de març de 2020.

Hi van participar 26 alumnes de tot l’ESO, 12 del primer cicle i 13 del segon. La guanyadora en la modalitat de Corsaris va ser l’Abril Ramon, de 2n A, i la suplent, la Ikram Boudarja, de 1r B. En la modalitat Tropa de corsaris, les escollides per formar equip a Santa Coloma van ser tres alumnes de 3r d’ESO, la Jana Medina, la Jana Miralpeix i l’Helena Campmajó. Pel que fa a la suplent, serà la Milena Comas, de 4t. La Valeria Medina, de 2n B, també anirà a Santa Coloma, on participarà en la modalitat Timoners (alumnat nouvingut).

En el cas de primer cicle, les i els participants van delectar el públic i el jurat amb la lectura d’un fragment del llibre Un monstre em ve a veure, de Patrick Ness. A segon cicle es van llegir unes pàgines de Noel et busca, de l’autor empordanès Àngel Burgas.

Enhorabona a les guanyadores, i moltes gràcies a l’alumnat participant, al públic i al jurat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *