Fi de les jornades esportives a l’Escola Guilleries

“Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’optativa “Esport i Salut” han finalitzat les jornades de pràctiques com a Tècnics Esportius (CIATE) amb els alumnes de l’Escola Guilleries d’I4, 2n i 5è de primària.

També van realitzar una jornada d’activitat física saludable al Casal d’Avis, amb els quals vàrem celebrar un berenar per recuperar forces després de 45 minuts d’exercici a través de creatives activitats ingeniades pels alumnes per treballar la coordinació, l’equiibri i la mobilitat articular.
Des de l’Institut volem agrair tant a l’Escola Guilleries com a les voluntaries del Casal d’avis per la seva participació i col·laboració positiva per poder dur a terme aquesta activitat tant enriquidora pels alumnes de Batxillerat.”
Veure les altres fotos aquí.