Exposicions orals dels treballs de recerca

El passat dimecres 2 de novembre va tenir lloc l’exposició pública dels treballs de recerca dels alumnes de 2n de batxillerat. Després d’un llarg procés de documentació, redacció de la memòria i activitats pràctiques, l’alumnat posa punt final a un procés de recerca que ha durat gairebé un any. Les temàtiques, com sempre, han estat ben diverses: des de l’afectació del COVID en els adolescents fins a l’anàlisi de les relacions amoroses en la literatura juvenil, passant per l’estadística en les apostes esportives, la cirurgia refractiva, la creació d’una revista de moda o l’estudi i l’anàlisi de l’elaboració de formatges, entre molts altres. Esperem que l’experiència els hagi sigut profitosa i que els hagi permès endinsar-se una mica en el camp de la investigació.

Fotos de l’activitat: treball de recerca