Consell escolar 8 de març de 2022

El Consell Escolar del centre, en reunió ordinària del 8 de març de 2022 a les 18.30 hores, tracta els temes següents.

Per part de l’equip directiu:

• Aprovació de l’acta de la sessió del dia 11 de gener de 2022.
  • Aprovació de la memòria del període de direcció 2018-2022.
  • Nomenament dels representants del Consell Escolar que participaran en la comissió de valoració de la direcció del centre.
  • Tancament dels comptes de l’any 2021.
  • Informació sobre el marc horari del centre.
  • Aprovació de les quotes del curs 2022-2023.

Per part de l’ajuntament:

• Informació sobre els itineraris del camí segur.
  • Informació sobre la xerrada de sexualitat dirigida a alumnat de 3r d’ESO.
  • Informació sobre la xerrada d’orientació dirigida a alumnat i famílies de 4t d’ESO.
  • Informació sobre l’enquesta de dependències dirigida a tot l’alumnat dels centres de secundària del municipi.

Per part de l’Ampa:

• Informació sobre l’atenció a l’alumnat en les jornades de vaga previstes. La direcció del centre garanteix l’obertura del centre i l’atenció a l’alumnat.

Per part de l’alumnat:

• Aprovació dels preus de la cantina.
  • Petició d’actualització de les llistes de música d’entrades i sortides, segons les peticions fetes des de les tutories.