Col·laboració amb Ràdio Sant Hilari

A partir del 15 de juliol els alumnes de 2n d’ESO són els protagonistes de Ràdio Sant Hilari

Ens portaran recomanacions de pobles i ciutats per poder visitar aquest estiu (Burgos, Priego de Córdoba, Ribadavia, Candelaria, Frigiliana…) i reportatges ben diversos sobre temes del seu interès (el gaming, la generació dels ’70, com ha canviat Sant Hilari en els darrers anys, Salvador Bosch o l’Orquestra Jove de la Selva).

Així que ja ho sabeu: mentre sigueu a la piscina o fent alguna excursió per la muntanya, mentre feu un gelat o prengueu un refresc al bar on aneu normalment, quan quedeu amb els amics o si esteu sols, treballant o descansant, sintonitzeu el 107.3 de la FM. Hi podreu escoltar els treballs que els alumnes de 2n d’ESO de l’institut Anton Busquets i Punset han preparat a les hores de castellà i català.

Una feina que no hauria estat possible sense l’ajuda d’en Manel Clemente en la gravació i en l’edició, i de la Montse Canals en l’edició. Els alumnes de 2n i les professores aprofitem aquest espai per agrair-los la seva dedicació.

Aquí teniu un tastet del que hi podreu escoltar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *