Bernat Porta, a la Jornada del Medi Ambient de Sant Hilari

Bernat Porta presenta el seu TdR a la Jornada del Medi Ambient de Sant Hilari; Xènia Lara li agafarà el relleu el curs vinent

L’alumne de 2n de batxillerat Bernat Porta Rojas va presentar, en el marc de la Jornada del Medi Ambient de Sant Hilari del 13 de març, els resultats del seu treball de recerca titulat “Anàlisi de les aigües de les fonts de Sant Hilari Sacalm”El treball, becat per la Càtedra de l’Aigua, Natura i Benestar, ha estat tutoritzat pels professors Cèlia Casellas i Pep Tornés, i ha tingut el suport de tutorització de la investigadora Anna Menció Domingo (UdG). Felicitats, Bernat, per la feina feta!
I el mateix dimecres els representants de la Càtedra van anunciar els dos treballs becats per al curs 2024-2025, un dels quals de l’alumna de 1r de batxillerat Xènia Lara Ripoll, per l'”Estudi de l’impacte de la instal·lació d’una illa flotant vegetada en una bassa de Sant Hilari”. El treball, tutoritzat per Magda Parera, rebrà l’assessorament científic de Jordi Compte Ciurana, professor i investigador del Grup de recerca en Ecologia Aquàtica Continental, del Departament de Ciències Ambientals, de la UdG. Enhorabona, Xènia!
Veure les altres fotos aquí.