Comarketing 2024 captiva una Sala Marfà plena de gom a gom

El passat 17 d’abril a les 15:30 h de la tarda, va tenir lloc a la Sala Marfà la VIII Jornada de Comarketing preparat per l’alumnat de 2n del Cicle Superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials de l’Institut Santa Eugènia.

L’acte va començar amb la primera ponent, la Glòria Salomó fundadora de l’empresa Llagurt, qui ens va explicar tota la seva trajectòria professional, des que va anar a Chicago i va descobrir tot el món del iogurt fins a arribar a obrir les actuals franquícies que hi ha arreu de Catalunya.

Seguidament, Míguel Ibáñez especialista en neuromàrqueting, va explicar part de la seva vida professional i ens va donar a conèixer tot el món de les emocions aplicades al màrqueting i a l’acte de compra.

Finalitzada la segona ponència, va haver-hi un moment de distensió, ja que els convidats van poder participar a través del seu propi mòbil a un joc interactiu (Quizizz), que va ser preparat anteriorment per l’alumnat, on els tres primers guanyadors van tenir la sort de guanyar unes camisetes personalitzades amb el logo de l’institut. Des d’aquí volem donar l’enhorabona a tots els convidats per haver participat!

Com a tercer i últim ponent vam comptar amb la presència d’un jove emprenedor de tan sols 20 anys: Ismael Kiloul, ell ens va explicar que va tenir l’oportunitat d’anar creixent i a dia d’avui compta amb una gran multinacional.

Finalment, tots els assistents van tenir l’oportunitat de gaudir d’un petit berenar situat a l’exterior de la sala i d’un photocall on podien compartir les seves fotos a través de les xarxes socials.

Volem donar especialment les gràcies a la Sala Marfà per prestar-nos l’espai, als tres ponents per proporcionar-nos els seus punts de vista, i a tots els assistents per haver-hi acudit. Moltíssimes gràcies!