Responsables del Teatre Municipal de Girona, el vicealcalde Quim Ayats i TV3-3/24 visiten un assaig dels alumnes del projecte Planters

La directora i la tècnica del Teatre Municipal de Girona, Elena Carmona i Íngrid Baraut, el vicealcalde i regidor de Cultura Quim Ayats, com a representant de l’Ajuntament, i Televisió de Catalunya (TV3 i 3/24) han visitat un assaig dels alumnes de tercer d’ESO que participen en el projecte Planters.

El projecte es va iniciar durant el segon curs d’ESO i finalitzarà amb la representació de l’espectacle al Teatre Municipal el mes de juny vinent.

Aquestes activitats descobreixen a vegades talents amagats com és el cas de l’alumne Forson Donyina, que actualment rep classes a l’escola de dansa La Central d’Impàs gràcies a una beca.