L’alumnat de tercer d’ESO es conjura donar-ho tot lletrejant paraules en català en el concurs televisiu Pica Lletres

L‘Institut Santa Eugènia participarà en el concurs Pica Lletres, un clàssic de la televisió catalana que consisteix en lletrejar paraules en català, i i detectar les paraules intruses o barbarismes.

El centre presenta un equip format per Caroline LangeClara FiguerolaPaola Rodríguez, Xiaoling ChenValeria Giron i Ariana Ciont, de tercer d’ESO.

El concurs se celebrarà a finals de febrer i és coordinat per Televisió de Girona.

En aquest sentit, Anna Pérez i Ailin Gisselle Barrera, en representació de tot l’alumnat de tercer, han elaborat una magnífica pancarta per animar l’equip.

El professor Jordi Cruset Font ha gravat, amb un dron, i enregistrat un vídeo.

El Pica Lletres té el suport de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) i permet als alumnes de tercer d’ESO competir i divertir-se participant d’una activitat pedagògica senzilla i engrescadora.