La Universitat de Girona premia el rigor del Treball de Recerca de Marc Hernández, de segon de Batxillerat, en l’àmbit de la tecnologia

El Consell Social de la Universitat de Girona ha premiat el Treball de Recerca de Marc Hernández Cort, alumne de segon de Batxillerat A de l’Institut, en l’àmbit de la tecnologia.

Els objectius de la recerca, titulada Automatització per instruccions de veu d’una cadira de rodes elèctrica i geolocalització, han estat, per una banda, substituir el comandament manual d’una cadira de rodes elèctrica per un sistema per veu i, per l’altra, geolocalitzar-la.

Els criteris d’avaluació del jurat inclouen, d’entre altres, l’originalitat del treball i la metodologia, el plantejament dels propòsits, el rigor i el tractament científic en el desenvolupament de la recerca i l’estructuració del document presentat.

El projecte ha rebut la col·laboració de l‘Escola d’Educació Especial Palau de Girona i de l’associació Multicapacitats.

Aquests guardons, que aquest curs han arribat a la vint-i-tresena edició, tenen l’objectiu de promoure la recerca entre els estudiants de Batxillerat en totes les àrees de coneixement. Reben la col·laboració de la demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i del Patronat Politècnica.