Experts i emprenedors disseccionen els conceptes de creativitat, innovació i gestió empresarial davant alumnes de quart d’ESO

Experts i emprenadors han disseccionat els conceptes de creativitat, innovació i gestió empresarial davant alumnes de quart d’ESO.

4t. ESO B.- Els i les estudiants han participat en un taller de creativitat i innovació dins del Projecte Nahuals de la Fundació Utopia.

4t. ESO B.- Joan Castell, gerent del Grup Banasta de Participacions, ha explicat la seva experiència en l’àmbit de la consultoria empresarial.

Aquesta organització es dedica a l’assessorament d’àmbits tan diversos com la producció d’electricitat, la distribució punt a punt o la gestió immobiliària.

La xerrada s’ha dut a terme a través del programa Escola i Empresa de la Fundació d’Empresaris de Catalunya (FemCAT).

4t. ESO D.- Els i les alumnes han participat en un taller de creativitat i innovació dins del Projecte Nahuals de la Fundació Utopia.

4t. ESO D i E.- Ramon Alberich, conseller delegat de TADE, conseller delegat de Pulltap’s i president de la Cambra de Sabadell, d’entre altres tasques, ha divulgat les funcions que fa un empresari i el valor que atorga a la societat.

L’empresari ha regalat un llevataps a cada alumne i l’ha fet servir com a suport a la ponència.

Aquesta xerrada també s’ha realitzat gràcies a FemCAT.