El jurat del segon Concurs d’Emprenedors, amb una trentena d’accions empresarials presentades, dona a conèixer els guanyadors

La segona edició del Concurs d’Emprenedors de l’Institut Santa Eugènia, convocat per lAula d’Emprenedoria, ja té guanyadors.

El jurat ha analitzat prop de trenta projectes d’alumnes d’ESO, dels PFI i dels cicles formatius de grau mitjà i superior que optaven als diferents premis de cada categoria.

Els guanyadors i les guanyadores són els següents:

CATEGORIA ESO

MILLOR LOGOTIP: 1r premi TU SUSHI, dels alumnes de quart d’ESO Valeria Girón Rivera i Daniel Sierra Pérez; 2n premi JINIARS CUPCAKES, dels alumnes de quart d’ESO Ariana Ciont, Jinhong Chen i Nicol Canales; 3r premi GRIFFIN, dels alumnes de quart d’ESO Wassim El Hayani, Zakarya Zekkari.

CATEGORIA PFI

MILLOR LOGOTIP: GOLD BEAUTY, dels alumnes del PTT Auxiliar de Vendes, oficina i atenció al públic Valeria Velasquez i Allison Maradiaga.
IDEA MÉS ORIGINAL I INNOVADORA: TREE GYM, de l’alumne del PTT de Construcció Raül Omella Gonzalez.

CATEGORIA CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

MILLOR PROJECTE D’EMPRESA: HALF A HOUSE, de l’alumne de CFGM d’Obres d’Interior Jorge Garcia Romero.
MILLOR PLA DE MÀRQUETING: Desert.
MILLOR LOGOTIP: Desert.
IDEA MÉS ORIGINAL I INNOVADORA: STEEL HOUSE, dels alumnes del CFGM de Preimpressió Digital Wendy Fernanda Cortes i Carlos Omar Regalado.

CATEGORIA CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

MILLOR PROJECTE D’EMPRESA: IL GUSTO DEL CAFFE, dels alumnes del CFGS de Gestió de Vendes i Espais Comercials Sandra Martínez i Natalia Mestres.
MILLOR PLA DE MÀRQUETING: Desert.
MILLOR LOGOTIP: Desert.
IDEA MÉS ORIGINAL I INNOVADORA: BAND BAAJA NIKKAH, dels alumnes del CFGS de Màrqueting i Publicitat Houria Teyach i Gurpreet Kaur.

Els dos projectes premiats com a Millor Projecte d’Empresa (1 de grau mitjà i 1 de grau superior) representaran al centre als Premis d’Emprenedoria d’FP 2023 de l’Ajuntament de Girona.

La comissió d’Emprenedoria de l’Institut valora molt positivament aquesta segona edició del concurs.

A més a més, vol felicitar a tot l’alumnat que ha participat i agrair als membres del jurat la seva col·laboració, molt especialment al professorat d’Emprenedoria d’ESO i d’Empresa i Iniciativa Emprenedora (EIE) de cicles formatius pel seu esforç, que ha fet possible la celebració d’aquest concurs.