El primer d’ESO engega nova etapa personal i educativa descobrint els serveis de la Biblioteca Allende i amb activitats a la natura

Els nois i les noies de primer d’ESO han engegat una nova etapa personal i educativa descobrint els serveis de la Biblioteca Salvador Allende i participant en unes activitats a la natura a Vallgorguina.

A la biblioteca, el personal bibliotecari ha explicat el funcionament del centre de documentació, i el que s’hi pot trobar, mitjançant exemples pràctics.

L’alumnat ha compartit habilitats en un joc de recerca d’un tresor.

Aquesta sortida també ha tingut l’objectiu de familiaritzar els estudiants amb les funcions del servei, que està situat a l’edifici Espai Marfà, en el número 2 de carrer de Baix del barri de Santa Eugènia.

.

L’alumnat de primer d’ESO també ha pres part d’una activitat de cohesió grupal a lEspai de natura i lleure El Cabirol, en el terme municipal de Vallgorguina (Vallès Oriental).

La sessió s’ha dut a terme a partir diferents propostes d’enginy i un joc d’orientació.

CONSULTEU LES FOTOGRAFIES de les citades activitats a través del següent ENLLAÇ.