Erasmus+ prepara intercanvis amb centres de Normandia i Atenes per a alumnes de tercer d’ESO i primer de Batxillerat

El grup de treball del programa Erasmus+ a l’Institut Santa Eugènia està preparant intercanvis amb centres educatius de Normandia (França) i Atenes (Grècia) per a alumnes d’ESO i Batxillerat.

Per una banda, un intercanvi basat en les «métiers», adreçat als estudiants de francès de tercer d’ESO, amb destinació Aunay (Normandia) i a desenvolupar el mes d’abril vinent.

I, per l’altra, un de centrat en el «cultural heritage», on alumnat d’Anglès de primer de Batxillerat visitarà Atenes el mes de maig següent.

En aquest sentit, l’Institut rebrà l’alumnat d’Aunay del 19 al 23 de març; i l’alumnat d’Atenes del 26 al 31 del mateix mes.

Per aquest motiu, el grup de treball ha visitat darrerament el centre B’Arsakeio Totsitseio Junior School d’Atenes, on es treballen diferents projectes que tenen l’equivalent a l’Institut, com ara el reciclatge o tenir cura d’un jardí escolar.

La visita ha destacat l’àrea DIY («Dig it yourself»), on es prepara l’alumnat des de primària per adquirir coneixements bàsics en arqueologia.

Visioneu un muntatge fotogràfic de la visita a través del següent ENLLAÇ