Unes ponències sobre l’Economia del Bé Comú i la gestió dels impostos complementen el currículum a Economia de primer de BAT

L’alumnat de primer de Batxillerat de l’Institut ha participat en un taller que ofereix l’Ajuntament de Girona a través del Grup Local de l’Economia del Bé Comú de Girona sobre el Balanç del Bé Comú (BBC).

Dins la matèria d’Economia i a càrrec de Susanna Mota, l’alumnat ha pogut reflexionar sobre l’empresa més enllà de les finances.

D’entre altres temes, la ponent ha raonat sobre dignitat humana, solidaritat i justícia social, sostenibilitat ecològica, i transparència i participació.

En aquest sentit, els mateixos estudiants han participat en un taller sobre impostos, a càrrec de Raül Iglesias i Ricard Tetas de l’Agència Tributària de Girona.