Dinou alumnes de l’Institut afronten les PAU des d’avui i fins divendres a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona

Dinou nois i noies de l’Institut afronten la convocatòria de juny de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) des d’avui i fins divendres.

En concret, són 10 alumnes de la modalitat científica-tecnològica i 9 de la d’humanitats i ciències socials.

Els i les estudiants realitzen les proves a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona (UdG).

L’Institut Santa Eugènia espera millorar els bons resultats de les convocatòries anteriors, resultat d’un treball conjunt d’equips docents i alumnat.

A la demarcació de Girona, més de 3.600 joves busquen una bona mitjana per estudiar, el curs que ve, els estudis universitaris que desitgen.

Els resultats de les proves es publicaran el dijous 22 de juny.