Alumnes de Màrqueting i Publicitat assessoren en comunicació a Educal, associació educativa que coopera amb Amèrica Llatina

L’alumnat del grup de Màrqueting i Publicitat han finalitzat el curs 2021-22 assessorant en comunicació externa a Educadors Catalans amb Amèrica Llatina (Educal), una associació amb dues dècades d’experiència en treball comunitari.

Marta Ros, vocal de la junta de l’entitat bisbalenca, ha realitzat una sessió amb els alumnes en què ha explicat la història, trajectòria i projectes de desenvolupament social.

Els estudiants han dut a terme un informe sobre el públic objectiu, les oportunitats que té l’entitat en el tercer sector, la participació en esdeveniments a fi d’aconseguir una major visualització i una proposta de redisseny del logotip.