Visita UAB

El 14 de març l’alumnat de 2n de batxillerat i de 4t d’ESO va visitar les instal·lacions de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) per rebre informació dels diferents tipus d’estudis i conèixer l’espai d’aquesta universitat.

Ubicada en un campus, enclavat en un entorn natural de gran bellesa, la UAB posa a l’abast dels estdiants una completa infraestructura creada exclusivament per a la vida universitària que concentra activitats acadèmiques, culturals i socials.

Per tal de facilitar el coneixement directe del Campus i les característiques dels estudis que s’imparteixen a la UAB es fan un seguit d’activitats que apropen la universitat als futurs estudiants. Així, organitza nombroses activitats d’orientació universitària per als estudiants de secundària de tota Catalunya amb la voluntat d’apropar-los el món universitari i d’orientar-los en la tria dels seus estudis. Així que, una visita guiada, una xerrada informativa molt dinàmica sobre l’accés a la universitat i els diferents estudis que oferix la universitat van captar l’atenció dels nostres alumnes.