Visita a la Rosella Groga

El 18 de novembre, l’alumnat de 1r d’Educació Infantil, des del Mòdul Professional 02 “Didàctica de l’Educació Infantil”, va visitar l’espai familiar La Rosella Groga, situada a la nostra ciutat, al barri de la Creu Alta. Es tracta d’un centre peculiar que té un projecte innovador i que funciona ja fa quatre anys!

Ens va rebre l’Elena, una de les educadores que, junt amb l’Elisabeth, formen part de l’equip professional del centre. Cal dir que l’Elisabeth és una exalumna (de fa molts anys) del Riboti i ens va fer molta il·lusió i orgull de veure el coratge i la perseverança de muntar el propi projecte educatiu.

No podem oblidar que a l’equip professional també hi col.laboren la Paula i la Marta Berdún, que també són exalumnes del nostre centre! Ens van agradar molt les activitats que es proposen i que els infants més petits puguin compartir amb els més grans; és molt enriquidor! També ens va agradar que tingueu present a Loris Malaguzzi o Emmi Pikler en els materials i en la filosofia d’intervenció educativa. Ha estat significatiu veure aplicades les teories que hem estudiat. Moltes gràcies! Hi tornarem l’any vinent!