Hem anat a la Lluna

El 12 de novembre, l’alumnat de 1r d’Educació Infantil, des del Mòdul Professional 02 “Didàctica de l’Educació Infantil”, vam visitar l’Escola Bressol Municipal La Lluna, situada a Caldes de Montbui. Es tracta d’un centre que aplica metodologies pedagògiques innovadores i que és molt inspirador per al nostre cicle formatiu.

Ens va rebre molt amablement la Maite Castillo, a l’entrada de l’escola, i després ens vam dividir en dos grups per tal que la visita fos més personalitzada: mig grup vam anar amb la Maite i l’altre amb la Marta. Amb un vídeo de la història de l’escola ens vam situar amb el seu projecte d’equip i després vam poder gaudir de tots els espais, materials i altres aspectes pedagògics interessants. Realment ha estat una preciosa mostra on cada aspecte educatiu té la seva raó i hem rebut un gran aprenentatge de cura i atenció cap als infants. Finalment, ens van acomiadar amb un berenar molt saludable i molt ben acollit per part de totes i tots! Quin detall! Moltes gràcies! Va ser una visita que sempre tindrem present!

Us deixem unes imatges de la visita.

Accés a l’àlbum de fotos