V Jornades tècniques als cicles formatius

Enguany hem celebrat les V Jornades tècniques als cicles formatius. Aquesta organització porta uns mesos de preparació: buscar talleristes, xerrades, sortides… que siguin d’interès per a l’alumnat i que tinguin relació amb les competències professionals, personals i socials de cada cicle formatiu. A més, cal encabir-ho tot en un horari compatible.

La resposta de l’alumnat en general ha estat molt positiva. Agraïm la participació, interès i col·laboració de tothom.

També agraïm la col·laboració de tots els professionals que han vingut a fer les xerrades, tallers… Sense ells i elles això no hauria estat possible.

I, finalment, el nostre reconeixement la gent que ha marxat a Bilbao. Gràcies a la gran tasca del professorat que ha dedicat el seu temps personal perquè el viatge sigui possible, i a tot l’alumnat que hi ha participat de forma molt activa. D’aquí a dos anys, un altre viatge!

L’any vinent més i millor!