Teniu les disfresses preparades?

Com cada any ja tenim aquí la festa del Carnestoltes. És una festa que celebrem al nostre institut des de fa molt de temps. Qui s’encarrega de dinamitzar les activitats és l’alumnat de 1r de TASOCT i és part curricular de la seva formació com a animadors i animadores socioculturals i turístics/es. També hi participen molt activament les alumnes d’estètica i bellesa, també com una de les activitats curriculars.

Aquest any com a fil conductor ens presenten les cultures de la humanitat i ens han deixat escollir, en la mesura del possible, l’època, la temàtica i la disfressa amb les que el nostre grup se sentiria més còmode.

Heu d’estar alerta a les consignes que ens aniran donant els de TASOCT durant tota la setmana. El professorat ja està a punt per participar-hi amb la seva comparsa i gaudir de la festa amb tota la comunitat educativa. Us ho perdreu?