Tele-Enxarxa’t

Moltes persones se senten soles encara que tinguin molta gent al voltant. La solitud és la pandèmia del segle XXI.

L’alumnat de 2n B de TAPSD ha engegat aquest curs 2021-2022 el projecte d’Aprenentatge i Servei Tele-enxarxa’t. Els destinataris del projecte són persones grans dels barris de Campoamor i Espronceda, de Sabadell, on ens trobem, persones que per diverses raons es troben en situació de solitud.

Cada alumne/a té assignat un usuari durant el curs escolar i cada setmana li truca per conversar i compartir experiències. Així, els usuaris ajuden a l’alumnat a desenvolupar les competències tècniques com a teleoperadors de teleassistència.

Els alumnes desenvolupen les seves competències personals i socials. Cultiven la seva vocació social, coneixen i s’impliquen en els problemes generals mundials i treballen l’empatia cap a les persones que els pateixen.

És un alumnat compromès amb l’AGENDA 2030: ODS 3 i 4 i amb l’objectiu de garantir una vida sana, promoure el benestar de tothom a totes les edats i fomentar l’educación global per al desenvolupament sostenible.

A continuació us presentem un petit vídeo promocional del projecte: