Carnestoltes 2022 (matí)

El dia 26 de febrer, el Rei carnestoltes ha donat permís per passar-ho bé sense limitacions. La celebració aquest any ha estat coordinada pel Jordi Pérez i el Daniel Cañete, amb la col·laboració fonamental dels tutors i tutores, professorat en general i tot alumnat del centre.

La implicació de tothom ha marcat ja una línia que s’ha de seguir perquè tan important com la pròpia festa és la programació de les activitats, la col·laboració de l’alumnat i del professorat.

Després de l’hora del pati, els diferents grups van a acabar de decorar les seves aules tutoria i a partir de les 12:30 va arribar el moment d’esperar l’arribada del jurat.

1r d’ESO A 1r d’ESO B

2n d’ESO A 3r d’ESO B

4t d’ESO B 4t d’ESO C
4t d’ESO D 4t d’ESO E
1r de Batxillerat 2n de Batxillerat

El jurat ha suat de valent per decidir els guanyadors de cada categoria de premis.  Uns premis que aquest curs consistien en un esmorzar per al grup d’alumnes guanyadors de 1r, 2n i 3r d’ESO i, un altre per a l’alumnat de 4t d’ESO i de batxillerat.

Properament publicarem el llistat de guanyadors del concurs.

Àlbum de fotos de batxillerat

Àlbum de fotos d’ESO