Teatre de contes

El 25 d’abril l’alumnat del grup de 1r del Cicle d’Animació Sociocultural i Turística vam anar a l’escola Joaquim Blume de Sabadell a fer un Teatre de Contes

El nostre públic van ser infants de 3 a 7 anys que van gaudir de quatre contes teatralitzats per l’alumnat del cicle.

Amb aquesta activitat, que és el quart curs que es realitza, l’objectiu que es pretén assolir és la sensibilització sobre la literatura i la lectura a través dels contes. A més, ens vam proposar transmetre algun valor educatiu important; en el nostre cas, els contes parlaven de la generositat, l’autoestima, el respecte i la solidaritat.

L’alumnat d’animació va tenir l’oportunitat d’aprendre recursos i tècniques teatrals en una situació real amb públic infantil.

Tota una experiència que valorem molt positivament!

Us deixem algunes imatges!