Taller de ràdio i podcasting

Per donar més conitnuïtat al taller existent al nostre institut impulsat ja fa dos cursos pel professor Joan Pator i al que s’han sumat més docents de diverses àrees, enguany, els alumnes de 3r A han fet un taller amb el tècnic de radio Sabadell i dj Toni González que també produeix el programa de música electrònica “vitamina dance”. Alhora també és el tècnic que setmanalment supervisa el programa ·desprots de fons” de Ràdio Sabadell que produeix i presenta el tutor d’aquest grup, l’Aleix Munio.

Al llarg de cinc sessions, els alumnes han pogut aprendre els dispositius, programes, requisits i com s’elabora un podcast, les plataformes per penjar-lo i així han experimentat per si mateixos el camí que està prenent el mitjà com la ràdio per actualitzar-se en l’actual merct dels mitjans audiovisuals.