RibotiRadio. Visita a la UAB

Els alumnes del projecte Riboti Ràdio (3r C de la ESO) van participar, dimarts 25 de febrer, en una sessió de treball de Ràdio i Televisió a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona. La classe va durar gairebé 3 hores i es va dur a terme en els estudis de ràdio i televisió de UAB Campus Media.

UAB Campus Mèdia és una plataforma d’articulació de continguts interactius (UABtv i UABràdio) que elabora l’alumnat de la Facultat de Comunicació.

La sessió de treball es va organitzar en dues parts:

En primer lloc, vam visitar els estudis de UABtv: vam moure’ns pel plató, davant de càmeres, i vam descobrir què és el Croma i com funciona un tele-prompter.

En segon lloc, vam participar en el programa “Prenem nota” de UABràdio. I ho vam fer amb dos encàrrecs:  d’una banda, vam proposar i presentar músiques per a l’apartat de Ràdio Fórmula; i d’altra banda, vam sortir al campus i vam fer de periodistes a la recerca de la notícia. L’encàrrec era localitzar un o una estudiant que ens expliqués una història. Després, davant de micro, cada grup va explicar la seva història als locutors i ells van haver d’endevinar si era una història certa o falsa.

La sortida va servir també per descobrir el campus de l’Autònoma, aquest espai verd que tenim tan a prop nostre.

Accés a l’àlbum de fotos

Accés a l’àlbum de vídeos