Resultats del concurs de Cartells de la Jornada d’Interculturalitat

L’alumnat de l’ESO del Ribot i Serra ha participat del concurs de cartells de la Jornada intercultural, que és dura a terme el divendres 20 de maig a la tarda (16:00 a 20:00) a la Plaça Picassó i que comptarà amb la participació de diferents entitats i projectes del barri.

La guanyadora d’aquest concurs ha estat la Malak Benchik que amb un cartell ple de color, transmet de forma abstracta i creativa la diversitat cultural que celebrarem i reivindicarem divendres vinent a la plaça Picasso.

També volem felicitar i agrair la participació de tots i totes les joves que han participat del concurs i fer una especial menció a les sis persones finalistes (Yasmine El Messari El Oujiyah, Dilan Sánchez Ruiz, Hamed Zennou, Youseff El Mellali, Mussa Sillah Tunkara i Amin Koujili Zaitouni). Tots i totes rebran un diploma per la seva dedicació, esforç i creativitat, en la jornada Intercultral de divendres 20 de maig.

En aquesta jornada també participarà l’alumnat d’Integració Social de l’institut, la Xarxa Antirumors oferirà el taller Rumors de pedra (de 16:30 a 18:00), la Plataforma per la Llengua ens oferirà un Taller de Rap amb en Nel·lo C (de 17:30 a 19:30) i la fundació Pere Closa dinamitzarà activitats infantils per promocionar la cultura gitana (Tikne Barvalipe).