Porta 22. El currículum. Jornades tècniques d’FP

Durant les jornades tècniques d’aquest curs 18-19 l’alumnat de 2n de tots els cicles formatius del nostre institut ha pogut visitar Porta 22 (Barcelona activa) per realitzar un taller sobre “El currículum vitae i la carta de presentació”.

El taller ha permès a l’alumnat conèixer aquest recurs gratuït que ofereix l’Ajuntament de Barcelona per millorar les capacitats de les persones a l’hora de ser més competitius per trobar feina en el mercat laboral. El taller es va desenvolupar a partir de dinàmiques grupals (pluja d’idees, casos) i individuals (amb ordinadors) que va permetre a l’alumnat identificar els aspectes clau d’aquestes eines de presentació així com disposar d’elements i recursos per triar el model més adequat per a cada cas.

Àlbum de fotos