Òpera al Liceu

El dia 12 de desembre els alumnes del Projecte Vivace de 1r d’ESO van anar a veure una òpera al Liceu

Amb La petita flauta màgica de Mozart, els alumnes han descobert un espai emblemàtic de Barcelona i han après què és l’òpera.

La flauta màgica és l’última òpera que va compondre Mozart. Narra la història d’un ocellaire, el Papageno, que ens explica les extraordinàries aventures que viu al costat del seu amic, el príncep Tamino. Junts volen rescatar la princesa Pamina, filla de la Reina de la Nit, a qui el malvat Sarastro ha fet presonera.

Aquesta òpera es va representar per primera vegada al Gran Teatre del Liceu el gener de 1925. Ara nosaltres n’hem vist una producció espectacular amb animacions i projeccions vintage, adaptada a un públic jove.

De tornada, vam passejar per Barcelona i vam gaudir amb la presència de diversos artistes de carrer.

Accés a l’àlbum de fotos