Això és Ritme

Aquest any el taller el dirigia la companyia Los Moñekos, Sarah Anglada i Miguel Fiol. Van formar companyia el 2007 i fluctuen entre la dansa i el teatre, entre l’humor i el surrealisme, passant per la música, la veu i la manipulació d’objectes.

Abans d’anar-hi, vam veure dos vídeos sobre boxa protagonitzats per Buster Keaton i Charles Chaplin, ja que aquesta, després d’uns exercicis d’escalfament, era la proposta que havien fet els alumnes per crear composicions.

La jornada va ser moguda, divertida i agradable, tant, que vam tornar a l ‘institut amb una bona sensació al cos.

Accés a l’àlbum de fotos