L’Estruch

El dimecres dia 13 de març, el grup de 4t d’ESO ha anat a la Fàbrica de creació de les arts en viu, L’Estruch, a Sabadell. És una activitat proposada per l’ajuntament dins el programa d’activitats Ciutat i Escola, i que encaixa, enriqueix i acompanya la programació de les optatives d’àmbit artístic d’aquest curs. Tot l’alumnat ha valorat l’activitat positivament, han estat molt atents i participatius, i han pogut fer preguntes a les diferents artistes que han pogut conèixer.

Hem tingut la sort de poder visitar tots els espais i tallers de creació, com els bucs d’assaig insonoritzats. També hem pogut conèixer una companyia de dansa en fase de creació artística i veure una companyia teatral assajant per enllestir tots els detalls per a una estrena imminent, a més de conversar amb una artista plàstica i veure els decorats impressionants d’una escenografia.

Animem l’alumnat a visitar i assistir als esdeveniments culturals que es proposen a l’Estruch per tal d’ampliar i cultivar el bagatge cultural i el gust estètic.

Ha estat una experiència molt engrescadora i enriquidora alhora.