Jornades tècniques

L’alumnat de Perruqueria i Estètica està gaudint de la celebració d’unes Jornades tècniques. A continuació us mostrem una mica què s’està fent:

2n de Perruqueria ha gaudit d’una demostració de barberia i tallada masculina de la mà de José, de JGerona Hair & Fashion Studio:

El grup de 1r de Perruqueria ha rebut una formació de tallada de la mà de La Núria Navarro. Algun valent fins i tot ha tallat seguint les seves indicacions. Gràcies Núria:

El grup de PFI ha gaudit d’una xerrada de Coaching Motivacional amb l’Aleix Amchalal i després d’un taller de Barberia amb en Joel Ayala Alonso:

Els grups d’estètica i Bellesa han realitzat un taller de decoració d’ungles i acrílic amb la Montse Ubach i un taller de Cromoterapia amb la Mònica:

Segon dia de Jornades Tècniques!!! Avui l’alumnat de 2n Curs ha pogut realitzar una formació de Recollits de Núvia espectacular amb la Xeska Forné!! Ens ha encantat! Gràcies Xeska: