Jornades científiques

Els dies 19 i 20 de desembre hem celebrat al centre la tercera edició de les Jornades científiques del Ribot, adreçades a tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat.

El dimecres 19 es va dedicar a diferents sortides relacionades amb la ciència:

• 1r d’ESO va anar al Museu de les Matemàtiques a Cornellà.
  • 2n d’ESO va anar al Cosmocaixa.
  • 3r d’ESO va anar a l’exposició “Human Bodies” a Barcelona.
  • 4t d’ESO va anar al Mnactec de Terrassa.
  • Batxillerat va anar a l’Institut Català de Paleontologia de Sabadell.

El dijous 20 vam gaudir d’un itinerari ple d’experiments i de reptes científics desenvolupats pel professorat de ciències, matemàtiques i tecnologia, amb la inestimable col·laboració de l’alumnat de batxillerat.

• 1r i 2n d’ESO han alternat una gimcana matemàtica amb diferents tallers. El desenvolupament de la gimcana tenia com a objectiu la resolució de diferents enigmes distribuïts per tot el centre
  • 3r, 4rt d’ESO i batxillerat, abans del pati, han alternat una xerrada sobre Geometria i òptica a Las Meninas de Velázquez amb un Scape room, organitzat per uns quants alumnes voluntaris de 1r de batxillerat.

Després de pati s’han fet uns tallers, i l’alumnat de batxillerat ens ha sorprès amb diferents experiments.

Felicitem el professorat implicat en l’organització dels diferents tallers i, molt especialment, la cap de departament de l’àmbit cientificotecnològic, la Pilar Jiménez, principal encarregada de fer possible aquesta segona edició.

Àlbum de fotos