Jornada cultural i gastronòmica’19

A l’instut Ribot i Serra hem celebrat la XI Jornada cultural i gastronòmica. La jornada, de clausura de trimestre, està dedicada als alumnes i les seves famílies, a la diversitat cultural i ètnica amb la que convivim cada dia al centre, la qual ens identifica i ens fa diferents.

cof

Dies com el d’avui és un exemple de la convivència, el valor, tolerància i respecte que aglutina persones de diferents llengües, cultures i religions.

La jornada consta de dues parts: una primera part de tallers multicculturals que preparen els mateixos alumnes, d’ESO, batxillerat i cicles formatius, i també professors (com gravar espelmes, henna, escacs, pentinats, memes, música tradicional, teatre improvisat, percusió, fer planters, polseres amb el teu nom, construccions de palets de fusta, tir amb arc, elaboració de perfums, dansa en línia, maquillatge, karaoke, ball, pasaparaules del món, afrodance, jocs diferents…), i una segona part en la qual l’alumnat prepara una fira gastronòmica on cadascú aporta un plat típic del seu país o cultura. Hem tastat plats de disset països diferents.

Ha estat una jornada bonica, plena d’alegria, de pau, respecte, tolerància i integració.

Des d’aquí volem donar especialment les gràcies a les famílies. Sense vosaltres no hauria estat possible un dia com avui!

Bones vacances a tots i totes!

Àlbum de fotos