IX Jornada d’alimentació i esport

El 5 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO es va trobar amb l’alumnat de 6è de primària de les escoles Sallarès i Pla i Espronceda en la ja tradicional Jornada d’Alimentació i Esport.

Aquesta novena edició ha estat novament plena d’entusiasme i companyerisme.

Per organitzar una jornada com aquesta cal molta preparació i coordinació; en aquest cas ha estat possible gràcies a la dedicació del professorat de l’institut, juntament amb l’alumnat i professores de 1r A i 2n A de TAPSD.

Entre les 8:45 i les 9:15 es va donar la benvinguda a les escoles de primària i es van formar els diferents equips esportius.

Les activitats es distribuïren en dos espais, al nostre pati de les moreres i al pavelló, i en dues franges horàries, de 9:15 a 10:30 (primera franja d’activitats) i d’11:15 a 12:20 (el segon torn). Tothom va passar per les diferents proves físiques (jocs d’equip, tir amb arc, circuits d’habilitat…) i teòriques (coneixement dels aliments i de les seves propietats, tècniques de reanimació).

A les 12:30 es va fer el lliurament de diplomes i premis i es va tancar la jornada.

Va ser un dia especial, de retrobaments amb antics companys, d’expectatives de futur i de molta alegria i diversió. L’alimentació saludable i l’esport són molt importants, i la manera com es va transmetre el missatge a l’alumnat, molt didàctica i divertida alhora.

Album de fotos

Activitat realitzada amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.