Instal·lació de tardor

L’alumnat de l’optativa visual i plàstica de 4t ha experimentat amb la disciplina artística de la instal·lació. Per fer-ho han reproduït la tardor a dins d’una aula de l’edifici groc, amb l’objectiu de recrear-la a dins de l’institut… Hem reflexionat sobre l’essència de la tardor i hem conclòs que són les fulles, l’olor de bosc, el vent, la pluja…

Hem recollit fulles del pati i les hem portat a l’aula. Cada alumne ha fet 20 fotos de tardor fora de l’institut i les hem projectat a l’aula mentre escoltàvem sons de pluja, trons, vent… També hem recuperat els personatges que havíem fet en 3D, construïts amb cinta adhesiva, per col·locar-los per l’aula com a elements que interactuen amb la tardor, ja que ells són en essència una part de cadascun de nosaltres.

La instal·lació s’ha pogut visitar des del 15 de desembre al 15 de gener. Molts alumnes han pogut gaudir de l’experiència!