Inici de curs 19-20

El dia 12 de setembre s’ha inaugurat el nou curs 2019-20 amb les presentacions dels alumnes i les primeres indicacions del funcionament d’enguany.

Des de les 9 del matí s’han anat presentant de forma esglaonada els alumnes.

Han començat els més petits, els de 1r d’ESO.

Tot sembla nou perquè d’alguna manera ho és: nous companys i companyes, nous professors i professores, i un institut també nou.

Al gimnàs, la directora Patrícia Sanz i el cap d’estudis Francesc Conde han donat la benvinguda als alumnes i els han explicat les novetats, els han encoratjat a fer del centre quelcom propi i a estudiar i aprendre molt.

També els esperaven per presentar-se els coordinadors de nivell, tutors i tutores, i la resta de l’equip docent.

Més tard, un cop ja a les seves aules tutoria, les tutores i tutors han explicat les normes bàsiques de funcionament del centre i l’horari que tindran al llarg del curs.

Accés a l’àlbum de fotos