Fira de Formació Professional

El dia 1, 2 i 3 de març del 2018 es va celebrar a la fira de Sabadell la segona edició de la fira de la Formació Professional.

L’objectiu de la fira és donar a conèixer l’oferta formativa de la formació professional dels instituts a la ciutat de Sabadell i la seva zona d’influència.

Tal i com vam fer l’any passat l’institut Ribot i Serra va participar amb el seu espai a la fira amb les seves dues famílies professionals. D’una banda la família de Serveis a la Comunitat i d’altra banda la família d’Imatge Personal. Una part de l’alumnat va participar de manera activa a la fira realitzant algunes activitats pràctiques pròpies de les seves especialitats.

Les persones assistents a la fira van poder gaudir de serveis de manicura, maquillatge i recollits, entre altres activitats que van generar cues davant l’estand i satisfacció en les persones ateses. També vam poder informar a les persones assistents de part de la seva salut amb el mesurament de les constants vitals, simulàvem mòbillitzacions amb la grúa i ensenyaven a escriure amb llenguatge Braille.

A banda de les activitats pràctiques també vam participar a les xerrades informatives de la oferta del nostre Institut, on una seixantena de persones escoltàvem amb atenció la oferta formativa del Riboti i Serra.

L’alumnat d’Animació Sociocultural i Turística i d’Integració Social del nostre Institut també va estar present a la jaima central de la Fira. Allà explicàvem la seva experiència en els campaments saharauis on van participar a finals de l’any passat.

En nom de totes volem agrair la participació de totes les persones que van fer possible que la presència del nostre Institut fós un èxit i poguéssim ensenyar part de la nostra activitat diària.