Festa fi de curs

El curs s’ha acabat entre una lliga de futbol i una batalla de l’aigua que ha fet gaudir a alumnat i professorat.

La primera franja del matí s’ha dedicat a practicar esport: futbol sala. Diferents equips d’alumnes i professors han tractat de desplegar les seves habilitats futbolístiques per guanyar els diferents partits que s’havien de jugar. Finalment, l’equip triomfador va ser el de 3r d’ESO… L’equip de professors i professores es va conformar amb un meritori 2n lloc.

Després va arribar, com a cloenda del curs, una batalla d’aigua. Al pati de primer cicle es van distribuir estratègicament unes galledes plenes d’aigua que van servir per omplir els depòsits de les diferents “armes” de plàstic que portaven alumnes i professors, però també gots, bols… Fins i tot les mans es van utilitzar per arreplegar unes gotes d’aigua que servien per mullar a companys i professors.

Moltes gràcies a tots i a totes i fins el curs vinent!

Àlbum de fotos