Graduació de 4t d’ESO

El dia 18 de juny vam celebrar la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO al centre cívic Rogelio Soto.

Familiars, amics i professors van acompanyar els autèntics protagonistes de l’acte, l’alumnat de 4t d’ESO. Després d’una presentació del cap d’estudis, en Josep Enric Fernández, la Coordinadora pedagògica del centre, na Patrícia Sanz, va dirigir unes paraules d’agraïment  als alumnes i les alumnes, va recordar-nos com ha passat de ràpid el temps i com s’obren nous horitzons que portaran cap a un futur ple de possibilitats  a l’alumnat.

Seguidament els tutors i tutores van pendre la paraula per convidar els alumnes a pujar a l’escenari i lliurar-los un diploma i una orla de grup.

L’acte institucional va finalitzar amb la projecció d’una pel·lícula realitzada per la coordinadora de cicle, na Laura Garcinuño , que recullien alguns moments que condensen l’estada dels alumnes a l’institut.

Àlbum de fotos