Euncet Business School

El dimecres 10 d’abril, l’alumnat de 2n curs de tots els cicles superiors del nostre institut ha visitat la seu de Terrassa de l’Euncet Business School, i han assistit al seminari “Descobreix el teu do”, a càrrec del Dr. Joaquim Valls, que és neuropsicòleg i president de l’Institut de Programació Neuro-Cal·ligràfica i creador del mètode Kimmel d’ensenyament de la lectoescriptura per a nens i nenes de P4 i P5 amb dislèxia i /o TDAH.

El Dr. Valls ha ensenyat a l’alumnat a ser conscients que cada persona és única i té un do especial. Ha explicat que és important tenir-ho present per poder detectar quin és el de cadascú i potenciar-lo al màxim per així arribar algun dia a viure d’aquest do i fluir amb ell; cadascú ha de descobrir el seu talent per a convertir-lo en la seva professió.

Valls ha acompanyat l’acte amb la interpretació de les signatures i ha mostrat tres casos escollits entre el nostre alumnat, que han rebut un regal per la seva col·laboració.

El ponent ha mostrat a l’alumnat estratègies clau per trobar els seus punts forts i la manera de potenciar-los, tant a nivell personal com professional.

L’activitat ha estat molt enriquidora per a tothom. El professorat implicat agraeix l’Euncet la rebuda i l’oportunitat d’assistir al seminari i gaudir d’aquest entorn privilegiat.