Cosmocaixa. Talking Brains. CAS

El 16 de maig els alumnes del CAS van tenir l’oportunitat de visitar l’exposició “Talking Brains” al Cosmocaixa

L’exposició “Talking brains” ha arribat a Barcelona i es pot visitar al Cosmocaixa. El passat 16 de maig els alumnes del CAS i dues professores vam poder gaudir d’una experiència innovadora i interactiva, que ens s’endinsa a l’interior del cervell humà per trobar les característiques que ens configuren com a éssers “lingüístics”.

La proposta està pensada perquè els assistents hi participin de manera activa d’aquesta experiència, per aquest motiu se’ls ofereix la possibilitat de veure vídeos, manipular instruments o gaudir d’una espectacular recreació de l’activitat dels circuits neuronals del cervell. Tot d’una, l’exposició es presenta sota la consigna “moltes llengües, un cervell lingüístic”, que ens recorda que, malgrat la diversitat de llengües que hi ha al món, compartim un llenguatge comú que ens defineix com a individus i com a espècie.

L’exposició és oberta al públic general i es pot visitar fins al mes de gener del 2018.