Coneixement d’oficis. Curs 18-19

Un curs més, un grup d’alumnes de 4t d’ESO del nostre institut participa en el projecte de Coneixement d’oficis que ofereix el Vapor Llonch de Sabadell. Hi participem des de fa dotze anys!

El Coneixement d’oficis és un recurs de transició entre el món escolar i el món laboral. Està adreçat a un grup reduït d’alumnes que aquest curs finalitzen la seva etapa d’escolarització obligatòria.

Amb l’objectiu d’apropar-los a l’àmbit del treball i facilitar-los la planificació del futur professional, els i les alumnes realitzaran diferents sessions d’orientació i set oficis diversos al llarg del curs: automoció, fleca i pastisseria, metall, hostaleria, electricitat, indústria 4.0 i fusteria.

Estudiar i tastar a la vegada l’entorn laboral és una oportunitat per despertar vocacions professionals, provar diferents àmbits del món del treball i per animar l’alumnat seleccionat a iniciar un nou procés acadèmic un cop finalitzi l’escolaritat obligatòria.

Àlbum de fotos d’Indústria

Àlbum de fotos de Lampisteria

Àlbum de fotos d’Hostaleria

Àlbum de fotos de Fleca