Centre de Promoció Empresarial

Viver d’Empreses – Sabadell

Ets una persona emprenedora? Quines passes he de seguir si vull muntar un negoci? Qui em pot ajudar a crear una empresa? Aquestes són algunes de les preguntes que ens va respondre el dilluns 13 de març el tècnic de l’Ajuntament de Sabadell.

L’alumnat de 2n de TIS des dels mòduls d’Inserció sociolaboral i empresa i Iniciativa emprenedora va assistir a un seminari d’actualització adreçat a alumnat de Formació Professional.

El viver d’empreses de Sabadell es un espai creat per acollir projectes empresarials i empreses de nova creació que vulguin instal·lar-se a Sabadell, per afavorir la posada en marxa de l’activitat econòmica amb una reducció de costos inicials i amb assessorament i suport. S’ofereixen dos serveis diferenciats: lloguer d’oficines i cotreball (espai compartit).

Vam poder asistir a una sessió dinámica en la qual vam contrastar els aprenentatges previs que havíem adquirit a l’aula amb l’experiència real del procés de creació i consolidació de projectes professionals.

Potser ara ens queda un xic llunyà, però, qui sap? Potser la xerrada als vivers va ser la llavor que germinarà més endavant en forma de projecte d’emprenedoria i/o d’empresa.