Carnets de TEI

El dia 13 de novembre els alumnes de 3r ESO van rebre els seu carnet que els identifica com a tutors TEI d’un alumne de 1r ESO

Enguany, l’institut Ribot i Serra torna a participar en el programa TEI Tutoria entre iguals), en el qual els alumnes de 3r d’ESO esdevenen tutors d’alumnes de 1r d’ESO. L’objectiu del programa és la reducció de la conflictivitat al centre i la millora del clima i la convivència. El curs passat va ser tot un èxit i això ens ha animat a repetir l’experiència amb la nova promoció d’alumnes.

L’entrega dels carnets es va fer al gimnàs, en un acte en el que van participar també els tutors de 3r d’ESO, les coordinadores TEI, la coordinadora de nivell i direcció.

L’alumnat de 3r d’ESO pot participar en el programa TEI (tutoria entre iguals) ja sigui realitzant tasques de tutor/a o de col·laborador/a:

Accés a l’àlbum de fotos